Perfect Day Island

45035 75e1c original
45038 6a2cb original
45041 b2b3a original
45044 19534 original
Sendt inn av
TRY Apt
Kunde
Royal Caribbean Cruise Line
Medieplassering
Kampanjeside og på alle RCCLs egne nettsider
Målet med kampanjen er å promotere RCCLs private ferieøy, Cococay, gjennom å fange nysgjerrigheten til reisende og vise de hvordan de kan oppleve en perfekt dag full av uforutsette øyeblikk. Men hvordan få til det for en øy som ikke er klar før om 2 år? Vi laget derfor en detaljert representasjon av øya i full 3D som viser alle de ulike områdene og attraksjonene. Nettsiden er optimalisert til å fungere sømløst på tvers av plattformer og er et sted der brukeren kan utforske den kommende øya, samt et sted der RCCL kan publisere fremtidig informasjon. Vi konstruerte interaktive 'øyeblikk' rundt på øya – fulle 3d-scener der man kan oppleve attraksjonene på en personlig måte – som å skli ned Nord-Amerikas høyeste vannsklie eller nyte solnedgangen ved Over Water Cabanas. På denne måten skapte vi en engasjerende måte for folk å lære mer om øya som destinasjon. Nettsiden forener også alle RCCLs kjerneverdier. Deres glød for innovasjon gjenspeiles gjennom bruken av 3D og WebGL, vi tilbyr utforskning gjennom den frie navigasjon og vi leverer på det uventede ved å ha lekne og overraskende animasjoner i tillegg til hovedattraksjonene og de interaktive 'øyeblikkene'.

Bidragsytere

  • Magnus Bergman
    Annet (må beskrives)
  • Christopher Køltzow
    Annet (må beskrives)
  • Nicklas Hellborg
    Annet (må beskrives)
  • Yann Hilaire
    Annet (må beskrives)
  • Caroline Eriksson
    Annet (må beskrives)
  • Marius Nohr
    Annet (må beskrives)
  • Christian Lundvall
    Annet (må beskrives)
  • Roy Kristoffersen
    Annet (må beskrives)
  • Karen Vaksdal Madsen
    Annet (må beskrives)
  • Kaare Øystein Trædal
    Annet (må beskrives)
  • Kim M. Jensen
    Annet (må beskrives)