Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Hvordan kan vi skape engasjement og PR rundt lanseringen av bilforhandler Sulland sin nye identitet? <br /><br />Når nye biler lanseres på markedet, er bilene ofte testet i Norge før de slippes i markedet, de opptrer med et kumuflasjemønster for å ikke avsløre bilmerke eller nye oppdateringer. Ved å produsere opp 5 ulike biler i et spesialdesignet kamuflasje med inkorporerte QR-koder kjørte vi Norge på langs. Dette for å skape nysgjerrighet rundt det de som jobber med bil er opptatt av, nyheten om noe nytt i bil-kategorien. <br /><br />Det tok av, ikke bare hos utsalgs-stedene vi kjørte forbi, men hos vanlige folk ved ladestasjonene vi stod parkert på. Når praten kom igang i SoMe ble også i lokalavisene i hele Norge engasjert. Når man gikk inn på websiden project21id, som var satt opp med hemmelig ip adresse i Tyskland ,og vi opprettet egne forum der man diskuterte bil ble nysgjerrigheten og tesene om hva dette er bare enda større. På denne måten fikk vi for første gang nasjonal PR rundt lanseringen av en identitet og ikke bare spørsmålet om hvor mye kostet en ny logo.