Prøv min hybrid

9217 d2a49 original
Sendt inn av
Saatchi & Saatchi
Kunde
Toyota
Medieplassering
Nett, tv, Facebook, boards, print, radio
Medalje
Gullblyanten 2013
Gull, Integrert
Toyota er i toppen på salg, lojalitet og kundetilfredshet, men lykkes ikke like godt på rekruttering av nye kunder. Hybridene deres er fortsatt myteomspunnete og hemmelige for mange som fortsatt er skeptiske til hybrid. Så for å bevise at Toyota Hybrid-eiere er de stolteste og mest fornøyde bileierne i Norge, og samtidig få flere til å prøve en hybrid, introduserte vi Prøv min hybrid. Toyota spurte sine hybrideiere via Facebook om de kunne tenke seg å la andre prøve bilene sine. Det ville de. Uten betaling. Vi brukte utvalgte hybrideiere som talspersoner for kampanjen. Nå kan du på prøvminhybrid.no finne hybrideiere nær deg. Logger du inn med facebook kan du også se venner og venner av venner som vil la deg prøve sin hybrid.

Bidragsytere

  • Snorre Martinsen
    Art Director
  • Nanna Grønli
    Prosjektleder
  • Kristoffer Reppen
    Art Director
  • Øyvind Waage
    Kreativ leder
  • Ida Fjeldbraaten
    Tekstforfatter
  • Almir Busevac
    Webutvikling
  • Joe Langdon
    Annet (må beskrives)
  • Christopher Køltzow
    Webdesign
  • Eiliv Gunleiksrud
    Webdesign
  • Patrik Bergfjord
    Planner
  • Linus Hjellström
    Grafisk Design
  • Mats Rønold
    Webutvikling
  • Haagen Sæther-Larsen
    Konsulent
  • Ola Bagge Skar
    Webdesign
  • Rune Sandnes
    Webutvikling
  • Magnhild Foldøy
    Prosjektleder
  • Håkon Fretheim
    Producer
  • Bjørn Devold Eidsvig
    Ansvarlig hos kunde
  • Bådeog
    Produksjonsbyrå
  • Sølvsuper
    Produksjonsbyrå