Prøv min hybrid

8968 b8bc9 original
Sendt inn av
Saatchi & Saatchi
Kunde
Toyota
Medieplassering
Nett, tv, Facebook, boards, radio, print
Toyota er i toppen på salg, lojalitet og kundetilfredshet, men lykkes ikke like godt på rekruttering av nye kunder. Hybridene deres er fortsatt myteomspunnete og hemmelige for mange som fortsatt er skeptiske til hybrid. Så for å bevise at Toyota Hybrid-eiere er de stolteste og mest fornøyde bileierne i Norge, og samtidig få flere til å prøve en hybrid, introduserte vi Prøv min hybrid. Toyota spurte sine hybrideiere via Facebook om de kunne tenke seg å la andre prøve bilene sine. Det ville de. Uten betaling. Vi brukte utvalgte hybrideiere som talspersoner for kampanjen. På nettsiden prøvminhybrid.no kan du finne hybrideiere nær deg. Gjennom å kople en Facebook-profil til siden får man tilgang til å kommunisere med alle som vil låne bort sin hybrid til prøvekjøring. Du vil også få markert venner, og venners venner basert på Facebook-koplinger.

Bidragsytere

  • Joe Langdon
    Annet (må beskrives)
  • Christopher Køltzow
    Webdesign
  • Rune Sandnes
    Webutvikling
  • Håkon Fretheim
    Producer
  • Almir Busevac
    Webutvikling
  • Haagen Sæther-Larsen
    Konsulent
  • Eiliv Gunleiksrud
    Webdesign
  • Øyvind Waage
    Kreativ leder
  • Magnhild Foldøy
    Prosjektleder
  • Kristoffer Reppen
    Art Director
  • Nanna Grønli
    Prosjektleder
  • Mats Rønold
    Webutvikling
  • Ida Fjeldbraaten
    Tekstforfatter
  • Linus Hjellström
    Grafisk Design
  • Patrik Bergfjord
    Planner
  • Snorre Martinsen
    Art Director
  • Bjørn Devold Eidsvig
    Ansvarlig hos kunde
  • Ola Bagge Skar
    Annet (må beskrives)