Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Norilia er en del av Nortura og mottar årlig 150 000 tonn biomasse fra norske dyr som de gjør om til bærekraftige produkter verden trenger. I forbindelse med deres USA-lansering fikk vi i oppgave å utvikle ny profil, ny kommunikasjonsplattform og nye nettsider. Skal man stå ut på verdensmarkedet må man tilby noe unikt. Vi grep tak i det mest unike med Norge, Norilia og norsk landbruk: At produktene deres kommer fra friske dyr, oppvokst i et kaldt klima, i verdens reneste land. Dette ble grunnlaget for et nytt kommunikasjonskonsept – «Pure Nature Refined». Rundt dette utviklet vi ny nettside og annet materiell der vi forteller tre typer historier: Historien om Norilias naturgitte fordeler, historien om hvordan Norilia jobber for å utnytte alle deler av dyret til det beste for folk og miljø, og historier fra merkevarene og bedriftene som benytter Norilias råvarer i framstillingen av sine egne produkter.