Rekruteringskampanje for Westerdals ACT

Sendt inn av
Svennik Jr. Pettersson
Kunde
Westerdals ACT
Westerdals rekrutteringskampanje 2015 handler om å øke kjennskap om merkevaren Westerdals, øke søkertall og leverte opptaksprøver til de ulike studieretningene. Oppgaven går ut på å lage en digital plattform som enkelt kan brukes til å samle sammen innhold fra målgruppene, slikt at de kan dele med verden hvem de er gjennom sin personlige historie. Kampanjen går ut på å engasjere og involvere målgruppene til å skape innhold i kampanjen. Kampanjen er bygget for desktop og mobile plattformer. Her kan de sende inn bilder, tekst, lyd eller en filmsnutt (eller en kombinasjon av flere) for å fortelle noe om hvem de er. Det overordnede kampanjebudskapet som kommuniseres er: “Vi vet ikke hva fremtiden vil bringe, men vi utdanner de som skaper den. ”Felles payoff for alle bidrag er: “Vi har alle en historie å fortelle”. Bidragene ble eksponert på allerede betalte eksponeringsflater rundt om i forskjellige byer. Det vil være flere premieringer og eksponeringsstunt og PRtiltak underveis som kan holde momentum og engasjementet oppe under hele kampanjeperioden, samt en hovedpremie i form av et gratis studieår på Westerdals. Vedlagt: Siste element/filmen er et eksempel på hvordan brukergenerert elementer kan se ut etter å ha gått gjennom app/desktop.

Bidragsytere

  • Cathrine Holvik Brudal
    Annet (må beskrives)
  • Emely Sjøsåsen
    Annet (må beskrives)
  • Joachim Levin
    Annet (må beskrives)
  • Marte Listhaug
    Annet (må beskrives)
  • UT:Studentbyrå
    Reklamebyrå
  • Svennik Jr. Pettersson
    Annet (må beskrives)
  • Kristian Salte
    Annet (må beskrives)