Rhythm of Life

Sendt inn av
TRY
Kunde
Jotun
For å lansere Jotun Ladys nye fargekart "Rhytm of Life" ønsket Jotun å vise at at ny maling kan forandre hele stilen på en leilighet, og de ønsket også å nå en noe yngre målgruppe enn de vanligvis gjør. Løsningen ble en interaktiv opplevelse som skulle inspirere folk til å utforske hele det nye fargekartet. Vi fikk nykommeren Emma Jensen til å tilpasse sin nye låt "Running" til fargepalettene "Silent Serenity", "Lush Garden" og "City Motions", for deretter å framføre hver av låtene på en intimkonsert i en leilighet på Froger. Vi malte om leiligheten mellom hver konsert for å til slutt lage en interaktiv intimkonsert på nett som samlet alle utrykkene på et sted.

Bidragsytere

  • Mads Krogh
    Tekstforfatter
  • Sebastian Rasch
    Art Director
  • Mona Løkke
    Prosjektleder
  • Sven Jensen
    Konsulent
  • The Film Agency
    Produksjonsbyrå
  • Caroline Werring
    Producer
  • Sigve Aspelund
    Regissør
  • APT
    Produksjonsbyrå
  • Anne Favretto
    Ansvarlig hos kunde
  • Marius Nettum
    Webutvikling
  • Pål Smitt-Amundsen
    Webutvikling
  • Yann Hilaire
    Webdesign
  • Annette Werner
    Annet (må beskrives)