Rislunsj pasjonsfrukt

Sendt inn av
We Are Live
Kunde
TINE
Medieplassering
Facebook og YouTube
TINE ønsket å fortelle at Rislunsj nå finnes med smak av pasjonsfrukt. Dette skulle løses under setningen 'Unn deg selv en liten dagdrøm'. Vi tok utgangspunkt i en observasjon de fleste kan kjenne seg igjen i, nemlig at tankene har en tendens til å vandre av sted. Spesielt når man bruker begge hendene (til å for eksempel spise Rislunsj) og ikke er distrahert av en skjerm. Filmen viser en tankerekke som settes i gang av den nye smaken, og får dermed fram nyheten umiddelbart. Deretter fortsetter tankerekken i så lang tid at både mediebyråer og some-eksperter får vondt i hodet, mens resultatene viser at målgruppen faktisk kan se lange filmer på nett. De oppfordret til og med vennene sine til å se hele filmen. Filmen er publisert på Facebook, YouTube og Instagram.

Bidragsytere

  • Simen Frogner
    Tekstforfatter
  • Fredrik Bjørn
    Art Director
  • Halvor Hauge
    Konsulent
  • Henning Øwre Selvåg
    Annet (må beskrives)
  • Marte Langfjæran
    Grafisk Design
  • Stein Ivar Leidland
    Ansvarlig hos kunde
  • Pernilla Siberg Nakken
    Ansvarlig hos kunde
  • Ingunn Risa
    Ansvarlig hos kunde
  • MediaCom
    Annet (må beskrives)
  • Humornieu
    Produksjonsbyrå