Rislunsj pasjonsfrukt

Sendt inn av
We Are Live
Kunde
TINE
Medieplassering
Facebook og YouTube
Dette arbeidet er sendt inn som tekst-håndverk. ------ TINE ønsket å fortelle at Rislunsj nå finnes med smak av pasjonsfrukt. Dette skulle løses under setningen 'Unn deg selv en liten dagdrøm'. Vi tok utgangspunkt i en observasjon de fleste kan kjenne seg igjen i, nemlig at tankene har en tendens til å vandre av sted. Spesielt når man bruker begge hendene (til å for eksempel spise Rislunsj) og ikke er distrahert av en skjerm. Vi viser en tankerekke som settes i gang av den nye smaken, og får dermed fram nyheten umiddelbart. Deretter fortsetter tankerekken i så lang tid at både mediebyråer og some-eksperter får vondt i hodet, mens resultatene viser at målgruppen faktisk kan se lange filmer på nett. De oppfordret til og med vennene sine til å se hele filmen. I dette arbeidet er det lagt stor vekt på manuset, ettersom det bærer hele filmen og var avgjørende for at målgruppen skulle bruke tid på filmen. Filmen er publisert på Facebook, YouTube og Instagram.

Bidragsytere

  • Marte Langfjæran
    Grafisk Design
  • Simen Frogner
    Tekstforfatter
  • Stein Ivar Leidland
    Ansvarlig hos kunde
  • Fredrik Bjørn
    Art Director
  • Pernilla Siberg Nakken
    Ansvarlig hos kunde
  • Halvor Hauge
    Konsulent
  • Ingunn Risa
    Ansvarlig hos kunde
  • MediaCom
    Annet (må beskrives)
  • Humornieu
    Produksjonsbyrå
  • Henning Øwre Selvåg
    Annet (må beskrives)