SAS Festivalsommer

25612 b2031 original
Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
SAS
Medieplassering
Print: D2, Dagbladet Magasinet, Morgenbladet
SAS sin markedsføring retter seg i hovedssak mot folk som flyr ofte. Derav kommunikasjonsplatformen “We Are Travelers”. I forbindelse med festivalsommeren ønsket SAS å snakke til musikkinteresserte som flyr – og opp gjennom årene har flydd – til konserter rundt omkring i verden. Annonsene skulle ha et ekstremt spisset – ja, nærmest nerdete – innhold, både for å treffe presist og for å få frem den ønskede SAS-smartnessen. Vi lagde tre annonser som rettet seg mot tre forskjellige alderssegmenter: 60-åringene, 40-åringene og 20-åringene, samtlige med skreddersydde headinger og brødtekster som skulle treffe nettopp deres generasjon.

Bidragsytere

  • Hans Christian Grønn
    Tekstforfatter
  • Jan Cato Tangen
    Art Director
  • Fred Kihle
    Konsulent
  • Elisabeth Skogen Helland
    Prosjektleder
  • Elisabeth Strand
    AD-assistent
  • Marianne Orderud
    Ansvarlig hos kunde
  • Jo Espen Johansen
    Kreativ leder