Save the Dignity

Q Rv RZ Lj J STC casebilde
Sendt inn av
T/A POL AS
Kunde
Save the Children
Som de fleste andre veldedige organisasjoner er Redd Barna helt avhengige av donasjoner for å kunne hjelpe så mange barn som mulig. Og, som de fleste andre non-profits, vet Redd Barna akkurat hvordan man samler inn penger: Ved å vise barn i utsatte situasjoner som tilsynelatende hjelpeløse symboler på en krise, og invitere den vestlige verden til å hjelpe. Det største problemet med dette, er at det funker. Hver eneste gang. Derfor har det også vært kategorispråket i flere tiår over hele verden. Men er det verdt å utnytte noen barn for å redde andre? Har målet fått hellige middelet litt for lenge? Den nye, globale kommunikasjonsplattformen til Redd Barna endrer dette. Ved å gå tilbake til start, til organisasjonens navn, minner vi målgruppen på at å redde barn også er å redde mye mer. Og ved å basere all kommunikasjon på ekte historier fra barn, gjenforteller vi opplevelsene deres med respekt og integritet. Alt uten å selge verdigheten til barn i nød, men ved å fremstille dem som akkurat det de er: Mye mer enn barn i nød.

Bidragsytere

  • Anette Bellika Finnanger
    Kreatør
  • Emil Hafslund
    Kreatør
  • Rikke Sofie Jacobsen
    Kreatør
  • Pia Lystad
    Kreatør
  • Sara Hødnebø
    Kreatør
  • Marius Aasen
    Kreatør
  • Petter Bryde
    Rådgiver
  • Shirin Marlene Pakzamir
    Prosjektleder
  • Simon Karlsson
    Planner
  • Benjamin Rodgers
    Designer
  • Ole Jakob Bøe Skattum
    Designer
  • Andrea Engum
    Designer
  • Tomas Jonsgården
    Regissør
  • Magnus Åkerstedt
    Produsent
  • Anisa Dzindo
    Executive produsent
  • Joe Saade
    Foto
  • Good People
    Lokalt produksjonsselskap
  • Edisen, Stockholm
    Post produksjon
  • Framestore, London
    Post produksjon
  • Goran Obad
    Music supervisor
  • ARY & Harpreet Bansal
    Arrangement og produsent
  • Sarah Clifton
    Fundraising, marketing & partnerships director
  • Linda Sinac
    Brand Marketing & Communications Director
  • Ingrid Svendsen
    Fundraising & Marketing Director
  • Klaus Damlien
    Head of Marketing & Digital
  • Luca Kleve-Ruud
    Head of Creative & Content
  • Shireen Makarem
    Advocacy & Campaigns Manager
  • Baraa Shkeir
    Documentation & Information Management Officer
  • Martin de Thurah
    Regissør
  • Magne Lynger
    Executive produsent
  • Clandestino films
    Lokalt produksjonsselskap
  • Jenny Aubert
    Music supervisor
  • Frida Ånnevik
    Artist
  • Daniel Voldheim
    Foto