Scroll, scroll, scroll

16277 92e7b original
Sendt inn av
TRY
Kunde
Statoil
Medieplassering
Dagbladet.no og DN.no
Medalje
Gullblyanten 2014
Diplom, Nettannonser
Alle har hørt om Statoil, men kunnskapen om hva Statoil faktisk driver med er lav. Statoil er verdensledende innen mye av det de gjør. Lanseringen av det nye konseptet "Kraften i det mulige" handlet om å fortelle om et norsk, teknologiselskap drevet av kreativitet og framtidsoptimisme. Det var viktig for Statoil å drive trafikk til den nye landingsiden kraftenidetmulige.no - derfor valgte man en take over-løsning på dagbladet.no. Resultatene til banneret var all time high på Dagbladet.no noensinne: Klikkraten var på 2,4%, 35 ganger over gjennomsnittet.

Bidragsytere

  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Egil Pay
    Art Director
  • Sven Jensen
    Konsulent
  • Kathrine Mo
    Ansvarlig hos kunde
  • Mona Løkke
    Prosjektleder
  • Annette Werner
    Producer
  • Henrik Habberstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Thomas Lein
    Flashutvikler
  • Gimpville
    Produksjonsbyrå
  • Markus Lind
    Webdesign
  • Karin Tangerud
    Ansvarlig hos kunde
  • Jan Kristian Haavi
    Webdesign
  • Pål Smitt-Amundsen
    Webutvikling