Selg huden din til Kreftforeningen

Bnn AOA Qy 1
Bnn AOA Qy 2
Bnn AOA Qy 3
Sendt inn av
WAL
Kunde
Kreftforeningen
Norge ligger på andreplass i verden over dødelighet som følge av føflekk-kreft. Selv om de fleste nok vet at det er viktig å beskytte seg mot sola, kan det virke som mange glemmer dette så fort sola titter frem etter en lang vinter. Så hvordan kunne vi minne nordmenn på dette potensielt livsviktige budskapet? Jo, vi annonserte på den synligste og mest relevante flaten for det viktige budskapet til Kreftforeningen: hudflaten. Med kampanjen «Selg huden din til Kreftforeningen» annonserte vi PÅ målgruppen, ved å kjøpe annonseplass på huden deres. På disse litt utradisjonelle annonseflatene plasserte vi midlertidige tatoveringer med motiver som er basert på Kreftforeningen solråd. På denne måten fikk vi vist budskapet på 15.000 levende annonseflater, på steder der gode solvaner er aller viktigst. Målgruppen ble betalt med solkrem for å ta tatovering.

Bidragsytere

  • Fredrik Bjørn
    Kreatør
  • Simen Frogner
    Kreatør
  • Anna Johansen
    Kreatør
  • Hanna Wennstam
    Kreatør
  • Kristian Haukland
    Kreatør
  • Daniel Eraker
    Kreatør
  • Christian Lindvik
    Kreatør
  • Martine Gulbrandsen
    Innholdsrådgiver
  • Petter Elstein Knutsen
    Innholdsrådgiver
  • Elvira Panic
    Innholdsprodusent og stylist
  • Andreas Borgen
    Rådgiver
  • Kristine Gulheim
    Designer
  • Elisabeth Vaar Austheim
    Prosjektleder
  • Lisa Mathilde Donoghue
    Innholdsprodusent
  • Sonje Brøndmo
    Produsent
  • Eirik Knutsen
    Film og foto
  • Kajas Isnes
    Designer
  • Susan Hansen
    Designer
  • Espen Dalen
    Designer
  • Elise Hårberg
    Prosjektkordinator
  • Thomas Bråthen
    Prosjektkordinator
  • Casper Iskariot Evensen
    Kreatør
  • Ola Nielsen
    Kreatør
  • Einar Bardal
    Kreatør
  • Andreas Bjørnstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Sandra Kristiansen
    Ansvarlig hos kunde
  • Beate Eikaas
    Ansvarlig hos kunde