Signer her

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Bondelaget
Medieplassering
Facebook: videoer, livestream, album, annonser
Bondelaget visste hvor opptatt det norske folk var av trygg, kortreist og god mat. Så for å presse den blåblå regjeringen til å heve sitt tilbud i jordbruksoppgjøret, satte Bondelaget i gang en litt annerledes underskriftskampanje på Facebook. Alle som sa de støttet bøndene i oppgjøret fikk navnet sitt pløyd i åkere, skrevet på høyballer og mye, mye mer. Bildene ble så sendt i retur, og de neste dagene spredde tusenvis av underskrifter seg på Facebook og Instagram. Resultatet ble en kampanje som fikk over 2,3 millioner visninger og 150 000 interaksjoner. Men viktigst av alt, landbruksministeren hevet til slutt sitt tilbud med 100 millioner kroner.

Bidragsytere

  • Ole Henrik Stubberud
    Art Director
  • Bendik Romstad
    Tekstforfatter
  • Lise Marie Mørkved
    Konsulent
  • Karoline Nybakk
    Prosjektleder
  • Kamilla Ellingsen
    Grafisk Design
  • Aasmund Aamundsen
    Klipp
  • Lise Boeck Jakobsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Anders Hansen
    Fotograf
  • Edvard Holst
    Fotograf
  • Anne Gravingen
    Art Director
  • Eirik Fjerdingstad
    Grafisk Design