Skepsistelefonen (teletorgtjeneste)

Sendt inn av
NORD DDB OSL
Kunde
Grilstad
Medieplassering
Teletopia
Da Grilstad i 2012 skulle lansere sine utenlandske skinker i Norge var det usikkerhet om hvorvidt nordmenn var klare for noe så eksotisk som Pancetta, Prosciutto Di Italia og Serrano Reserva. Selv om mange nordmenn i dag trykker taco og flatbunnet pizza til sitt hjerte var det mye som tydet på at de ville være skeptiske til det sydenlandske svinekjøttet. Løsningen ble i tillegg til print og webannonsering å opprette en egen Hotline der folket kunne yttrykke sin skepsis og på den måten bearbeide sin frykt for det ukjente. Vi kalte den Skepsistelefonen. Vennligst hør vedlagte case-lyd-fil.

Bidragsytere

  • Joachim Haug
    Art Director
  • Bjørnar Olsen
    Tekstforfatter
  • Pelle Josephson
    Konsulent
  • Jorunn Wold
    Prosjektleder
  • Anniken Askeland
    Ansvarlig hos kunde
  • Hilde Sorken
    Ansvarlig hos kunde
  • Eskil Paus, Både Og
    Producer
  • Benedicte Kluge, Både Og
    Prosjektleder