Skrap frem litt julestemning

Sendt inn av
TRY
Kunde
Norsk Tipping
Medieplassering
juleflax.no, egne medier + banner på vg.no/mobil 1. og 2. des
Hovedutfordringen til Flax er at beslutningen om å kjøpe et fysisk skrapelodd i 9 av 10 tilfeller er noe man gjør spontant i kiosken eller på butikken. Så i tillegg til å kommunisere Flax på utsalgsstedene, var vår oppgave til jul å minne folk om Flax så ofte som mulig. For å disponere for Flaxkjøp og motivere til å besøke kiosken i julestria, lot vi derfor lykkejegere skrape frem litt julestemning på mobilen, hver dag frem til jul.

Bidragsytere

  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director
  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Espen Düring
    Konsulent
  • Lisa Canneaux
    Producer
  • Thomas Bråten
    Grafisk Design
  • Marius Nettum
    Webutvikling
  • Morten Harnang
    Webutvikling
  • Monica Wadera
    Webutvikling
  • Sebastian Rasch
    Webdesign
  • Joacim Sjöberg
    Webdesign
  • Tommy Lybekk
    AD-assistent
  • Jan Kristian Haavi
    Webdesign