Små og mellomstore hindringer

Sendt inn av
TRY
Kunde
NHO
Medieplassering
Facebook. I tillegg benyttet vi YouTube og Snapchat.
NHO ønsket en kampanje som skulle øke interessen for næringspolitikk hos både politikere og velgere før kommunevalget, og bevisstgjøre de på hvor viktig gode rammebetingelser er for at bedrifter skal kunne skape verdi for lokalsamfunnet. For å gjøre dette, bygget vi en kommunal hinderløype bestående av fysiske hindre, der hvert hinder symboliserte ulike tidstyver som bedrifter møter på i hverdagen; som papirmølla, byggesøknader og eviggående henvisninger frem og tilbake. Deretter sendte vi bedriftsledere fra alle landets kanter ut i løypa, og fikk Raske Menn til å kommentere det hele. Det ble en tøff oppgave med mye knall og fall.

Bidragsytere

  • Mathias Sandvik
    Art Director
  • Hallvard Vaaland
    Art Director
  • Kristine Eikenes
    Prosjektleder
  • Christian Aas
    Producer
  • Wenche Selvig Johansen
    Regissør
  • Elisabeth Garden Danielsen
    Annet (må beskrives)
  • Jørgen Berfendal
    Klipp
  • Thomas H. Fuglem
    Annet (må beskrives)
  • Dennis Magnus-Andresen
    Annet (må beskrives)
  • Anders Hoff
    Annet (må beskrives)
  • Øyvind Rafto
    Annet (må beskrives)
  • Pål Schultz
    Annet (må beskrives)
  • Anders Nymoen Valseth
    Annet (må beskrives)
  • Ane Sakshaug
    Annet (må beskrives)
  • Hallvard Løberg
    Annet (må beskrives)
  • Ingunn Storetvedt Eriksen
    Ansvarlig hos kunde
  • André Heibo-Tuverud
    Ansvarlig hos kunde