Smarthus (Open door)

Sendt inn av
TRY
Kunde
REMA 1000
Medieplassering
TV bla FEM, MAX, TVNorge, TV3, TV 2
Medalje
Gullblyanten 2019
Diplom, Effekt
"Open door"-kampanjen ble den store snakkisen i 2018. TV-kanalene brukte den som bevis på TV-mediets kraft, Capa brukte den som et bevis på at film er best på kino – og YouTube brukte den som bevis på onlinefilm er tingen! (Beste reklamefim på YouTube i 2018). I det hele tatt: Denne kampanjen hadde stor gjennomslagskraft i alle kanaler. Så derfor tenkte vi at denne jobben burde meldes på i Effekt-kategorien i GB. Til juryen: Det er "Open door"-kampanjen (første del av Smarthus-konseptet) som er sendt inn og skal vurderes her. Hele Smarthuskonseptet, med påfølgende filmer, har også hatt gode resultater, mens markedsandelutviklingen har gått litt mer opp og ned i det siste. Her er heller ikke alle resultater klare ennå.

Bidragsytere

  • Øystein Halvorsen
    Tekstforfatter
  • Karin Lund
    Art Director
  • Lars Mitlid
    Konsulent
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • Andreas Riiser
    Regissør
  • Ola Narum Berg
    Producer