Småskadeklinikken

4180 c8983 original
4188 9b7d4 original
4191 5bb76 original
4193 4fc1c original
Sendt inn av
Supertanker AS
Kunde
Norgesplaster
Medieplassering
DM - B2B (selgere, mail, egne nettsider)
Etter å ha ligget stille i mange år, trengte Norgesplaster fornyelse. Briefen var å reposisjonere plasterprodusenten og skape nytt liv i plasterhyllen på apotek. For å få oppmerksomhet og interesse ville vi utvikle et konsept som var involverende og kunne leve over tid. Vi skapte småskadeklinikken og gikk ut med budskapet "vi kaller en skade en skade". Første kampanjen var rettet direkte mot apotekansatte. Vi utviklet en kampanjeside hvor vi presenterte klinikken og satt fokus på at småskader også er et fagfelt. På siden kunne man delta i en konkurranse om småskadebehandling og apotekerne kunne bli autoriserte småskadebehandlere. Alle apotekene fikk også promo plakater og en DM "Fredriks perm" hvor apotekansatte kunne lese om sårbehandling og hvilke plaster som passet til ulike småskader. Vi klistrer plaster på hvert produktark hvor man kunne kjenne på plasterkvalitet og struktur.

Bidragsytere

  • John Jacobsen
    Konsulent
  • Anita Nørsett Dahl
    Prosjektleder
  • Pål Jespersen
    Art Director
  • Kyrre Jansen
    Tekstforfatter
  • Karl Erik Lohr og Bernt Dag Ravnevand
    Ansvarlig hos kunde
  • Soulpolice
    Webutvikling
  • Good Morning
    Webdesign
  • Dinahmoe Stockholm
    Musikk