Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Swix har alltid jobbet med å utvikle skisporten, enten det er i form av innovative smøreløsninger eller nye måter å produsere staver på. Utviklingen av sporten skjer ikke bare gjennom utstyret, det skjer også gjennom arrangementene vi drømmer om å vinne. Når vinter-OL enda ikke har full likestilling, så Swix det som sitt ansvar å sette dette på dagsorden.
Bak parolen «no eXceptions» og «X» som vårt symbol, skapte vi overskrifter, nyhetssaker og debatt rundt om i verden.
«Pole Holders» er en viktig del av Swix sitt sponsorat av utøverne. Det er flaten der logoen oftest blir eksponert under intervjuer med utøvere og under medaljeutdelinger.
Før sesongstart utfordret vi Swix til å eksperimentere litt med sin aller største og synligste sponsorflate. En flate som det i utgangspunktet er umulig å kommunisere noe annet enn en logo på.
Det endte med at vi delte ut en serie med «spesial pole holders» til alle utøvere med Swix-staver. På disse var tre fjerdedeler Swix-logoen fjernet. Bare X sto igjen.