Sponsor X

Sendt inn av
ANTI
Kunde
Swix
Swix har alltid jobbet med å utvikle skisporten, enten det er i form av innovative smøreløsninger eller nye måter å produsere staver på. Utviklingen av sporten skjer ikke bare gjennom utstyret, det skjer også gjennom arrangementene vi drømmer om å vinne. Når vinter-OL enda ikke har full likestilling, så Swix det som sitt ansvar å sette dette på dagsorden. Bak parolen «no eXceptions» og «X» som vårt symbol, skapte vi overskrifter, nyhetssaker og debatt rundt om i verden. «Pole Holders» er en viktig del av Swix sitt sponsorat av utøverne. Det er flaten der logoen oftest blir eksponert under intervjuer med utøvere og under medaljeutdelinger. Før sesongstart utfordret vi Swix til å eksperimentere litt med sin aller største og synligste sponsorflate. En flate som det i utgangspunktet er umulig å kommunisere noe annet enn en logo på. Det endte med at vi delte ut en serie med «spesial pole holders» til alle utøvere med Swix-staver. På disse var tre fjerdedeler Swix-logoen fjernet. Bare X sto igjen.

Bidragsytere

  • Bjørn Solli
    Kreatør & Regissør
  • Elise Apall Bjørgsvik
    Kreatør & Regissør
  • Torstein Drogseth
    Rådgiver
  • Christian Hygen
    Kreatør
  • Per Erik Jarl
    Kreatør
  • Mari Jacobsen
    Prosjektleder
  • Tom Engli Storsveen
    Planner
  • Linn Engen
    Produsent
  • Christoffer Lorang Dahl
    Digital rådgiver
  • Maria Myhre
    Kommunikasjonsdesigner
  • Mathilde Sjulstad
    Kommunikasjonsdesigner
  • Vivian Ramfjord
    Motion Designer
  • Kent Kampesveen
    Klipp & Online
  • Hocus Focus
    Grade & Lyd
  • Petter Hermans
    Filmfotograf
  • Christian Haukeli
    Foto
  • Tobias Lien
    Ansvarlig hos kunde
  • Kristine Nergaard
    Ansvarlig hos kunde