Sterilan - Keeps you Dry

Sendt inn av
Fabian
Kunde
Sterilan
Sterilan har lenge opprettholdt sitt rykte som en troverdig, seriøs aktør i deodorant-segmentet. På markedsføringsfronten har de prøvd forskjellige vinkler, noe på humor, noe mer sterilt, men de sitter likevel med et produkt som løser nøyaktig samme problem som de fleste andre produkter i segmentet. Tannpastamarkedet er en god tankesnor. Her spiller alle produktene på de samme strengene, og få har sterke preferanser på merke. Sterilan må gjøre noe for å sørge for at de er den første deodoranten forbrukeren tenker på når de vil unngå svettelukt og -merker. Målet vårt er å få Sterilan til å bli den soleklare vinneren i top-of-mind når det gjelder å holde seg tørr (under armhulene). La oss vise at Sterilan bryr seg fullt og helt kun om det å holde deg tørr. Dette viser vi ved å dreie all kommunikasjon rundt slagordet; "Keeps you dry". Vi gjør det vi kan for å holde forbrukerne tørre på flere fronter. Med humor, ironi og overraskelser lager vi kommunikasjon utendørs som vi sprer over nettet. Her tar vi for oss blant annet en paraplydispenser, regnponchoutdeling, og paraplydrone.

Bidragsytere

  • Fabian Bjørne-Larsen
    Tekstforfatter
  • Fredrik Arthur Cook
    Art Director