Støttemedlem

Sendt inn av
Elise Jansen
Kunde
Fresh Fitness
Hvordan kan Fresh Fitness skille seg ut blant andre treningssenterkjeder, og få frem at de er billigst i Norge? Vi tok utgangspunkt i en litt utradisjonell målgruppe - nemlig folk som er "Støttemedlem" på treningsentre. Dette er faktisk så mye som 15% av alle treningssenter-medlemmer i Norge. De aller fleste har kjent på den følelsen når man bare ikke orker å dra på trening, og hvilke rare unnskyldninger man sier til seg selv for å slippe. Vi ville lage en humoristisk og litt annerledes kampanje for å treffe denne gruppen. Denne kampanjen er motstykket til alt av "trenings motivation" som florerer i Sosiale Medier. Selv om Fresh selvfølgelig vil at folk skal trene, kan dette være en ganske morsom måte å vise at Fresh forstår at det ikke alltid er like lett å trene, og man MÅ ikke være en klein "work out beast" for å ta vare på helsa. Dette er en folkelig kampanje som sier at det er helt greit å trene lite i perioder og Fresh Fitness hjelper deg. Dette er det beste og billigste alternativet, uansett hvor lite du trener.

Bidragsytere

  • Elise Jansen
    Art Director
  • Maria Kanstad
    Art Director