Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Sulland er et av Norges største privateide bilkonsern bestående av over 35 aksjeselskaper med til sammen over 1050 medarbeidere. Virksomheten er i hovedsak konsentrert rundt bilbransjen med 35 bilhus som representerer 12 forskjellige bilmerker. Den nye identiteten skal formidle at Sulland er den foretrukne bilforhandleren.<br /><br />Med utgangspunkt i slagordet «Med-deg-hele-veien» har vi utviklet en visuell identitet og en verktøykasse for konsernet som kobler Sullands navnetrekk direkte til merkevareløftet. Vi oppdaget at de to l-éne kunne designes slik at de minnet om vei-stripene, og med dette enkle grepet som utgangspunkt kunne vi ta eierskap til visuelle referanser og fortellinger knyttet til strategien i selskapet «Med-deg-hele-veien». Ambisjonen er å koble Sulland-navnet og identiteten direkte inn i folks hoder når de setter seg i bilen og kjører ut på veien.