Superenkel Forskning

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Norwegian
Medieplassering
Aftenposten, A-Magasinet, BT, DN, Finansavisen, Fedrelandsvennen, Stavanger Aftenblad, Adresseavisa
Det er stor konkurranse mellom de ulike flyselskapene. Alle reklamerer med fordeler og lave priser, noe som gjør at det er stor usikkerhet der ute om hva man får, hvorfor noen er dyrere enn andre, rett og slett om man blir lurt. Norwegian hadde derfor behov for å på en enkel måte fortelle om sin forretningsmodell, sine fordeler og om hvorfor prisene er så lave som de er.

Bidragsytere

  • Torkel Bjørnstad Sveen
    Art Director
  • Ola Øvrelid
    Tekstforfatter
  • Marius Hanstad
    AD-assistent
  • Eirik Fjerdingstad
    AD-assistent
  • Christian Lauritzen
    AD-assistent
  • Rune Roalsvig
    Konsulent
  • Rune Markhus
    Illustrasjon
  • Suzanne Bonnevie Lorck
    Prosjektleder
  • Ellen Sørnes Hilleren
    Prosjektleder