Ta’rei sammen a’!

Sendt inn av
Picapoint Studio AS
Kunde
Sport Outlet
Å sanke mat i skauen eller skrote rundt i Lars Monsens bakgård blir fort utfordrende og tullete for folk flest. Sport Outlet ønsker å gjøre det enklere. Og bedre. Derfor produserte de i samarbeid med Monsen, ni deilige smaker med turmat du enkelt kan ta med deg og tilberede overalt.<br /><br />Unge mennesker i alle aldre er en attraktiv målgruppe for Sport Outlet, og det var naturlig å fokusere på sosiale medier når turmaten skulle lanseres. <br /><br />Monsen er godt kjent for målgruppen, og en svært parodiert memes-karakter i ulike kanaler. Det var en selvfølge å opprettholde kult-statusen ved å fremheve Monsen som moralens og skogens vokter. Når Monsen utbasunerer “ta’rei sammen a’!” lytter folket. Så mye faktisk at i kampanjens første to uker hadde filmene over 7.000.000 visninger i sosiale medier og mer enn 40.000 produkter ble revet bort fra butikkhyllene.

Bidragsytere

  • Tom Lekven Nilsen
    Leder for merkevareutvikling
  • Thomas Bull
    Motion designer
  • Kjetil Myhre Berge
    Motion designer
  • Erik Hatleli Aasen
    Tekstforfatter
  • Astrid Ingeborg Tøsdal
    Senior digital markedsfører
  • Kristine Kvale
    Digital designer
  • Avia
    Filmproduksjon
  • TomTom
    Lyddesigner