The Ad Without Logo

12826 8c277 original
Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Statens Vegvesen
Medieplassering
internett
The ad without logo For å nå folk med pekefingerreklame i en travel julestri lot vi kommunikasjonen spre seg i sosiale medier fremfor å kjøpe reklameplass. Den eneste måten man kunne se filmen var hvis man fikk den sendt fra en som var glad i deg, og den eneste måten budskapet ble spredd var via blogger og nettsider. Budskapet i filmen var å kjøre trygt, men det var du, ikke Statens vegvesen som var avsender på slutten av filmen. På to korte og hektiske uker før jul sendte mer enn 50.000 personlige filmer direkte til de de var glad i med en oppfordring om å kjøre trygt hjem til jul.

Bidragsytere

  • Anne Gravingen
    Art Director
  • Ole Henrik Stubberud
    Art Director
  • Bendik Romstad
    Tekstforfatter
  • Roald Ankerstad
    Konsulent
  • Bjørn Polmar
    Konsulent
  • Nina Motzfeldt
    Prosjektleder
  • Christian Lauritzen
    AD-assistent
  • Christian Holm Glad
    Regissør
  • Pias Semb
    Producer
  • Notch
    Webutvikling
  • Caroline Werring
    Annet (må beskrives)
  • Nils Fredrik Lysebo
    Ansvarlig hos kunde
  • Adam Grûner
    Annet (må beskrives)
  • Ronny Donberg
    AD-assistent
  • Eirik Waldemar Fjerdingstad
    AD-assistent