The epic commercial lasting for 60 seconds

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Mondelez Norge / Freia
Medieplassering
Kino
Det sies at en reklameguru en gang har uttalt at når man skal lage en kinoreklame, så skal man bygge opp glede og forventninger til at forbruker nettopp har valgt mediet kino for å konsumere spillefilm. Forbruker har nemlig kastet på båten streaming, Senkveld, ulovlig nedlasting og i stedet investert rundt 120 kroner i store bilder, bra lyd og andre imponerende greier. Vi fulgte guruens råd og lagde en reklame som satte teorien ut i livet.

Bidragsytere

  • Per Erik Jarl
    Art Director
  • Christian Hygen
    Tekstforfatter
  • Vibeke Wiedswang
    Prosjektleder
  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Monica Paulsen Ygre
    Ansvarlig hos kunde
  • SMFB
    Reklamebyrå
  • SMFB
    Produksjonsbyrå
  • Arnar Halldorsson
    Annet (må beskrives)