The test

Sendt inn av
The Oslo Company
Kunde
AkerBioMarine
Medieplassering
Konsept lansering på intern digitale flater, inkludert intranett og Vimeo
Aker BioMarine har vært et tradisjonelt industrikonsern med et klassisk B2B salgsfokus. Selskapet fisker og foredler krill, selger og leverer produkter innenfor kategoriene helsekosttilskudd, akvakulturer og dyrefôr i hele verden. Overordnet oppgave har vært å markedsorientere Aker BioMarine, gjennom å bygge merkevaren ved bruk av massekommunikasjon. En ny kommunikasjonsplattform er utviklet, og denne filmen er første uttak i et nytt globalt kommunikasjonskonsept. Intensjonen er å presentere og etablere selskapets nye visjon på en troverdig måte ovenfor egne ansatte og kunder, så vel som forbrukere rundt omkring i verden.

Bidragsytere

  • Camilla Sætvedt. The Oslo Company
    Prosjektleder
  • Abel Aga. The Oslo Company
    Art Director
  • Andreas Bastian Nordberg. The Oslo Company
    Art Director
  • Per Olav Sørensen. The Oslo Company
    Regissør
  • Trond Atle Smedsrud. Aker BioMarine
    Ansvarlig hos kunde
  • Gunhild Yksnøy. Aker BioMarine
    Ansvarlig hos kunde
  • Aysen Korucu. Aker BioMarine
    Ansvarlig hos kunde
  • Christian Steen. The Oslo Company
    Konsulent