Treningsdonasjon

Sendt inn av
ANTI INC
Kunde
SATS Elixia
Medieplassering
Facebook
Walk-ins er et av SATS Elixias viktigste verktøy når det kommer til nyrekruttering, men antallet var synkende. Oppgaven ble å få antallet opp til nye høyder. Svaret ble Treningsdonasjon: En ny måte å rekruttere medlemmer på, rettet direkte mot SATS Elixias følgere på Facebook. Ved å fylle ut navn, mobilnummer og periode vennen din skulle få låne abonnementet, kunne vedkommende bruke hvilket som helst av alle SATS Elixias treningssentre. På en leken, innovativ og raus måte økte kampanjen antall nye besøk med over 180% – alt ved hjelp av en enkel mekanikk, en statusoppdatering på Facebook, ivrige medlemmer og treningsglade venner. Det hele uten en eneste krone i mediebudsjett.

Bidragsytere

  • Emil Hafslund
    Tekstforfatter
  • Sondre Røe
    Art Director
  • Reka Molnar
    Prosjektleder
  • Kjetil Wold
    Kreativ leder
  • Bente Nås
    Ansvarlig hos kunde
  • Svein Optjernsberget
    Ansvarlig hos kunde
  • Kristoffer Eidsnes
    Annet (må beskrives)
  • Bendik Ramm
    Annet (må beskrives)