Trygg

Sendt inn av
Narrativ Oslo
Kunde
Oris Dental
Omtrent én million nordmenn kvier seg for å gå til tannlegen, mens mellom 5-10% av den voksne befolkningen unngår tannlegen fullstendig. Årsakene er gjerne frykt, skam eller traumer. Ved å utvikle Trygg ville tannlegekjeden Oris Dental satse enda bredere på å få ned statistikken. Det resulterte i en løsning som består av ny nettside, tilbud på klinikk, et internprosjekt som skal styrke alle klinikkene, og en innholdsserie. Trygg hadde soft launch via en kampanjepuls i Schibsted, D2 og digitale boards over hele Norge i uke 46-47. Oris Dental har så langt oppnådd en økning i antall besøkende på nettsidene på over 60% og 30.000 har lest månedens hovedcase om pasient Hans Petter Hansen.

Bidragsytere

  • Johanne Koivunen Hoff
    Strateg og kreatør
  • Kristina Henrichsen
    Designer/illustratør
  • Aleksander Rebaudo
    Filmprodusent
  • Aleksander Knudsen
    Filmprodusent
  • Anders Fabritius
    Animasjonsbyrå
  • Martin Sørdal og Stian Botnan
    Webdesign og -utvikling
  • Ranveig Nordgaard
    Innholdsprodusent
  • Therese Nøst
    Chief of Marketing Operations