Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
IDE:
Ungdom hører det hele tiden: De er “late, selvopptatte og utakknemlige”.
Men er det egentlig sant? Vi lot Magne (58) bytte liv med Peter (22) for en uke.
«UNG IGJEN» var en web-serie på VGTV som ble vist samme uken som episodene ble spilt inn.
SOSIALE MEDIER:
At episodene var ferskvare gjorde det mulig for seerne å interagere live med Magne & kollektivet gjennom sosiale medier. Magne overtok Peters sosiale mediekontoer - og kollektivet overtok hele Snapchat-kontoen til DNB for en uke.
RESULTAT:
• 900.000 visninger, 70% unike
• Gjennomsnittlig visningstid: 4:38 (av 7:00)
• «UNG IGJEN» var det mest søkte ordet på VG den uka
• 30% økning i salg av billån og -forsikringer
• 250% økning i DNBs følgere på Snapchat på én uke
• DNB økte sin oppmerksomhet på å være “banken for unge mennesker” – og leder nå på de andre bankene med 10%
Hvis juryen vil se episodene, se:
http://ung.judgehere.no/