Unngå feriehjerne

Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
Morgenbladet
Medieplassering
Avisannonser
Bakgrunn og innsikt: Morgenbladet er en avis som krever en viss konsentrasjon og hjerneaktivitet fra leseren - noe som ikke passer så godt overens med sommerens tradisjon for lett lesestoff og agurknytt. Men, selv om man drar på ferie, trenger ikke hjernen gjøre det. Løsning: For å vise at man fortsatt kan lese Morgenbladet selv om man er i feriemodus, lagde vi en printkampanje som oppfordret folk til å unngå feriehjerne i ferien. De ulike feriehjernene i kampanjen var håndlagde blandinger av plastilina, skum og iskrem.

Bidragsytere

  • Kaja Wang
    Art Director
  • Nora Eide
    Tekstforfatter
  • Vivian Ramfjord
    Grafisk Design
  • Caroline Solheim
    Grafisk Design
  • Lukas Szachanski
    Konsulent
  • Anders Aakre
    Kreativ leder
  • Catharina Caprino
    Fotograf
  • Josefin Johansson
    Stylist