Vekking fra Hamar

Sendt inn av
TRY
Kunde
Norsk Tipping
Medieplassering
TV, Some, nett, mobil, utendørs
Ingen er mer glad i lotterier enn nordmenn, og Norsk Tipping har skapt entusiasme for spillene sine i lange tider. Men ikke alt er som før, og det var tid for å finne på noe nytt for å vekke de der ute som aldri har prøvd, eller kanskje har glemt hvordan det føles å vente på en telefon fra Hamar.   Etter å ha promotert Vekking fra Hamar i en uke, entret Norsk Tipping plutselig hundretusener av soverom en mandag morgen i oktober. I løpet av uka spredde tjenesten seg til en oppslutning på over 12% av Norges voksne befolkning. Etter å ha blitt vekket av stemmen fra Hamar hver morgen, begynte folk å snakke om Norsk Tipping igjen, i sosiale medier, på radio og rundt lunsjbord over hele landet. Se elementene som er vedlagt og sjekk ut casevideoen for sammenheng.

Bidragsytere

  • Magnus Bergman
    Webutvikling
  • Ingunn Børresen
    Ansvarlig hos kunde
  • Lars Mitlid
    Konsulent
  • Kim Jensen
    Lyd
  • Johanne Lund
    Producer
  • Mads Krogh
    Tekstforfatter
  • Ida og Andreas
    Regissør
  • Thomas Fuglem
    Grafisk Design
  • Sebastian Rasch
    Art Director
  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director
  • Christopher Køltzow
    Webdesign
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Beate Tangre
    Producer
  • Ingrid Roterud Mathisen
    Ansvarlig hos kunde
  • Kyrill Dementiev
    Producer
  • Cecilie Fasbender
    Producer
  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Inge Fosseie
    Grafisk Design