Veldig, veldig enkel radioreklame

Sendt inn av
TRY
Kunde
Vipps
Bakgrunn: Vipps jobber kontinuerlig med å gjøre betaling enklere. Alle løsninger skal derfor lande i den nye kreative plattformen - Veldig, veldig enkelt. Løsning: Det ble laget 4 ulike radiospotter: 1 superkort og enkel som alltid ble kjørt to ganger tidlig i reklamepausen. Mot slutten av reklamepausen kom så én av de 3 laaange, omstendelige spottene som harselerer med hvordan man kan gjøre radioreklame unødvendig komplisert.

Bidragsytere

  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Egil Pay
    Art Director
  • Preben Moan
    Art Director
  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Even Moseng
    Art Director
  • Kenneth Lamond
    Tekstforfatter
  • Lars Mitlid
    Konsulent
  • Marte Heiersted
    Prosjektleder
  • Lars Istre
    Leder Marked og Merkevare