Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Tine Yoghurt ønsket seg noen taktiske TV-filmer som skulle inspirere nordmenn til å rydde plass til yoghurt ved frokostbordet.
Utfordringen handlet om å få frem det enkle, naturlige og fleksible ved Yoghurt, samtidig som filmene måtte romme plass til rasjonelle argumenter. Det var også et ønske om å knytte den norske yoghurten opp mot den litt mer kontinentale frokost/bistro følelsen mange forbinder med delikate yoghurt+ frukt-opplevelser de kjenner fra ferie og hotellfrokoster lenger sør i Europa. Bruk at tavle gir konnotasjoner til bistro, kontinentet og en frisk ”dagens-følelse”
Alle valgene under produksjonen er tatt ut i fra en grunnleggende visuell strategi om å dyrke frem det analoge, fleksible, naturlige og delikate ved Yoghurt.