Søker teknologisk avanserte rekrutter

Arbeid av Ernö

Forsvaret rekrutterer mennesker med høy faglig og teknologisk kompetanse til Forsvarets logistikkorganisasjon.

Forsvaret, som var kandidat til Årets markedsfører i våres og som gikk helt til topps med Grand Prix i Stella, er nå ute med ny kampanje. Denne gangen for å rekruttere mennesker med høy faglig og teknologisk kompetanse til Forsvarets logistikkorganisasjon.

Forsvarets logistikkorganisasjon anskaffer og forvalter alt materiell til Forsvaret, som i dag er et av Europas mest moderne. Teknologisk rådgivning, produktutvikling og testing står sentralt. Løsningene fokuserer på at Forsvaret er på jakt etter dem som vil jobbe med svært avansert teknologi. Selve kampanjen, som er utviklet av Ernö, tar også i bruk teknisk krevende løsninger. Myggen i annonsen er 3D-modellert, mens banneret er programmert fra bunnen av for å oppnå effekten av at man ser inn i maskinen gjennom nettleseren.

Kampanjen består av annonser og bannere, og man blir ledet til en egen landingsside på forsvaret.no.

– Vår positive erfaring fra bruk av dominerende annonser i avis, gjorde at vi også satser den veien når vi skal rekruttere mennesker på det tekniske området. Vi har allerede fått mange positive tilbakemeldinger på kampanjen fordi den skaper et nytt bilde på hva Forsvarets logistikkorganisasjon faktisk handler om, sier Tom Ovind, sjef for Forsvarets mediesenter.


Kommentarer

Stephan von Simson

Grafisk designer i State

3 år, 5 måneder siden

Helt nydelig – idé & utførelse i toppsjiktet. Håper kampanjen får oppmerksomheten den fortjener i fremtidige konkurranser. Digger myggen!

hoangbaoyen0304 Hoang

2 år, 10 måneder siden

good idie

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.