Kunnskap er makt

Arbeid av Siste Skrik Kommunikasjon

Enten det handler om falske nyheter, angst for hva fremtiden bringer eller verdens urettferdighet: Alt kan bekjempes med kunnskap.

UiT Norges arktiske universitet og Siste Skrik slipper i disse dager en omdømmekampanje der begrepene FEAR, FAKE og FAIR er sentrale temaer.

– Dette er temaer vi vet opptar de unge, og der vi ser en naturlig bro til UiT, som driver med forskning og utdannelse i verdensklasse, forteller Mona Bidne, som er kreativt ansvarlig for kampanjen sammen med Tone Garmann

– Det er også utarbeidet printløsninger der foreldrene til potensielle studenter er målgruppe. Her bringer vi fram det fantastiske som skjer av forskning i nord. Vi tror kunnskap er det som skal til dersom man vil endre verden, og det vet vi jo at mange unge har en drøm om i dag, avslutter Bidne.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.