Avarn Security har fått oppdraget med å sikre Munchmuseet, som etter åpningen består av mye mer enn malerier. Med eventer, konserter og besøk av diplomater, var det viktig for Avarn Security å finne kandidater fra et bredere segment enn tidligere. Avarn sitt PR- og Reklamebyrå JCP PRAD står bak kampanjen.
– Vi ønsket å lage en rekrutteringskampanje som viste at dette var en litt annerledes sikkerhetsjobb, skriker kreatørene Christian Kruse og Victoria Allan rolig.
Rekrutteringskampanjen som har gått gjennom sommeren, har gitt Avarn Security en helt annen kandidatbase og generert mange kandidater som ellers ikke ville søkt på en slik stilling.
– Det er alltid spennende å se hvordan JCP PRAD angriper oppgavene de får. Denne gangen ble det noe helt annerledes enn hva vi har gjort i rekrutteringsøyemed tidligere, som har gitt oss akkurat de resultatene vi var på jakt etter , sier Ådne Mauritzen, Kommunikasjonsdirektør i Avarn Security.
– Når du får sjansen til å bruke noen av Norges mest kjente malerier i en rekrutteringskampanje, var det ikke tvil om at vi måtte la vår egen designer Kaja Spjelkavik lage en collab med Edvard Munch, forklarer kreatørene Christian Kruse og Victoria Allan.
Involverte byråer
Kaja Spjelkavik
Designer
Salima Breie Jobarteh
Community Manager
Involverte
Ådne Mauritzen
Ansvarlig hos Avarn Security
Vegar Hjalmarsen Fauske-Ilstad
Ansvarlig hos Avarn Security