God kjemi
– Vi var på utkikk etter et miljø som forstår våre behov, og som kan få mye ut av lite, sier leder marked, kommunikasjon og HR i Barnekreftforeningen, Line L. Uppard.
– Vi er en liten aktør med store ambisjoner, og må hele tiden bruke midlene våre smart. Dette opplevde vi at Atyp virkelig tok på alvor. Fra første møte viste de en genuin interesse for å sette seg inn i vår verden.
Rådgiver Marius Jensen hos Atyp kan bekrefte at kjemien har vært god fra start.
– Vi er selvfølgelig både glade og ydmyke for å få jobbe med Barnekreftforeningen. Dette er dyktige mennesker i en ambisiøs organisasjon som går foran i kampen for en svært viktig sak. Det er noe vi gleder oss stort til å få være med på.
Julekampanje
Barnekreftforeningens mål er at ingen barn skal dø av kreft. Årets julekampanje viser at foreningen kjemper for alle de øyeblikkene små barn har til gode å oppleve.
Allerede i produksjonen ble det tydelig at dette var et budskap som engasjerte mange.
– Det har vært en fornøyelse å se hvordan alle vil stille opp for denne saken. Alt fra produksjonsbyrå, aktører og stab har strukket seg langt for å få i mål prosjektet. Det samme gjelder også for Highasakite, som står for musikken, avslutter Marius Jensen.
Filmene er produsert av Både Og med Andres Heger-Bratterud på regi.
Involverte byråer
Andres Heger-Bratterud
Regissør
Morten Forsberg
DoP
Didrik Bråthen
Colorist
Andre involverte
Line L. Uppard
Leder marked, kommunikasjon og HR i Barnekreftforeningen
Camilla Hobøl Korsæth
Næringslivsansvarlig i Barnekreftforeningen
Merete Romestrand
Kommunikasjonsansvarlig i Barnekreftforeningen
Highasakite, «Under the sun»
Musikk