Barnekreftforeningen velger Atyp

Tidligere i år gjennomførte Barnekreftforeningen en reklamepitsj der de valgte Atyp som sitt nye reklame- og mediebyrå. Første resultat av dette samarbeidet er nå klart.

Barnekreft2

God kjemi

– Vi var på utkikk etter et miljø som forstår våre behov, og som kan få mye ut av lite, sier leder marked, kommunikasjon og HR i Barnekreftforeningen, Line L. Uppard.

– Vi er en liten aktør med store ambisjoner, og må hele tiden bruke midlene våre smart. Dette opplevde vi at Atyp virkelig tok på alvor. Fra første møte viste de en genuin interesse for å sette seg inn i vår verden.

Rådgiver Marius Jensen hos Atyp kan bekrefte at kjemien har vært god fra start.

– Vi er selvfølgelig både glade og ydmyke for å få jobbe med Barnekreftforeningen. Dette er dyktige mennesker i en ambisiøs organisasjon som går foran i kampen for en svært viktig sak. Det er noe vi gleder oss stort til å få være med på.

Julekampanje

Barnekreftforeningens mål er at ingen barn skal dø av kreft. Årets julekampanje viser at foreningen kjemper for alle de øyeblikkene små barn har til gode å oppleve.

Allerede i produksjonen ble det tydelig at dette var et budskap som engasjerte mange.

– Det har vært en fornøyelse å se hvordan alle vil stille opp for denne saken. Alt fra produksjonsbyrå, aktører og stab har strukket seg langt for å få i mål prosjektet. Det samme gjelder også for Highasakite, som står for musikken, avslutter Marius Jensen.

Filmene er produsert av Både Og med Andres Heger-Bratterud på regi.

Se hovedfilmen her.

Andre involverte

L

Line L. Uppard

Leder marked, kommunikasjon og HR i Barnekreftforeningen

C

Camilla Hobøl Korsæth

Næringslivsansvarlig i Barnekreftforeningen

M

Merete Romestrand

Kommunikasjonsansvarlig i Barnekreftforeningen