BestDrive kjører inn i pitstop med Metro Branding

Dekk- og bilserviceselskapet Dekkmann byttet i sommer navn til BestDrive. Nå er de på luften med sin første merkevarebyggende kampanje.

Metro Best Drive The Pit Stop forsidebilde

Med nytt navn og ny strategi, skal BestDrive ta en tydeligere posisjon i markedet. Fagkompetanse og gode kundeopplevelser er viktige stikkord for den nye merkevaren som nå rulles ut i hele Norge.

Metro har bistått både med strategi og konsept. Den kreative ideen er inspirert av motorsport – nærmere bestemt en pitstop.

– Filmen viser hvor enkelt og bekymringsløst det er å svinge innom BestDrive for å bli tatt vare på av et profesjonelt team, som bare vil det beste for deg og bilen din, uttaler kreatør-teamet bak kampanjen, Frank Undheim og Rebekka Emilie Nord-Varhaug

– Med denne kampanjen setter vi en tydelig kurs for hvor vi vil. Her gir vi kundene våre en smak av hva det virkelig betyr å få topp service, sier Line Setsaas, Head of Marketing and Communications i BestDrive.

Filmen er produsert av FUS!, med Sebastian Andrés Knutsen på regi. Kampanjen er tilrettelagt for mediedistribusjon av Metro Branding.

Se filmen her.

Involverte byråer

Metro branding as logo
Metro Branding
J

Julie Skogen Jacobsen

Prosjektleder

K

Kristine Cudrio Pedersen

Senior designer

M

Mari Fonnum

Spesialist digital synlighet

Andre involverte

S

Sabina Törnberg / WGT

Musikk

L

Line Setsaas

Head of Marketing and Communications BestDrive

H

Henrik Strømsheim

Marketing Coordinator BestDrive