Blue Dragon er en helt ny MK-kunde og wok-filmen var byråets første oppgave.
– Vi valgte MK etter en omfattende byråkonkurranse, hvor de viste en unik evne til å integrere et hverdagsproblem inn i en overbevisende og emosjonell historie, sier Stephane Tikhomiroff, Regional Marketing Manager hos AB World Foods.
– Vi er svært fornøyd med resultatet, filmen oppleves både som fristende og ekte, legger han til.
Ifølge Einar Rustad Nilssen, Account Director hos MK Norway, var det et spennende oppdrag.
– Det finnes en misforståelse om at man må lage wok-sausen selv, hvis den skal bli skikkelig bra. Mange tror rett og slett at wok krever mye tid, innkjøp, innsats og kunnskap, hvis man skal lykkes. Det er ikke sant. Som filmen også forteller, alt du trenger for å få en en autentisk, sunn og knallgod wok, er Blue Dragons wok-sauser.
Doffen Trellevik, Kreativ Leder hos MK, mener filmen har fått en fin balanse mellom historiefortelling og fristende matbilder.
– Supert med en kunde som har forstått at appellerende bilder av mat, funker best når de er en naturlig del av historien, og faktisk beriker den. Jeg mener teamet hos MK fikk til dette, avslutter Trellevik