Crayon med ny global multicloud-kampanje

Crayon lanserer en ny global kampanje for sine tjenester og produktportefølje knyttet til kundenes behov for strategi og bistand til implementering av multicloud-løsninger.

Crayon

– Denne måten å organisere sine skybaserte løsninger byr på mange muligheter, men også krevende utfordringer. I Crayon har vi utviklet egne tjenester for å bistå kunder med behov på dette feltet, sier Christina Odéen, Director Alliances Marketing i Crayon.

I samarbeid med TRY skal Crayon i gang med en global kampanje rettet mot bedrifter og organisasjoner som står i krevende avveininger i valg av sine skyløsninger. Det er laget fire filmer som skal dramatiserer hvor vanskelig det kan være å håndtere ulike oppsett, og hvor viktig det er å ha en klar strategi for hva og hvordan en vellykket multicloud-strategi kan implementeres.

Kundeansvarlig Torgeir Micaelsen i TRY Råd synes prosjektet har vært svært spennende.

– Å jobbe med et av Norges fremste IT-selskap, som satser tungt globalt over tid på tvers av markedsføring og posisjonering, er en givende oppgave. At vi nå bruker kreative grep for å få frem det som for mange oppleves som et komplisert budskap, er både spennende og riktig. Filmene følges videre opp av tyngre, faglig innhold som gjør at målgruppene vil få et bredt innblikk i utfordringer og muligheter som ligger i en multicloud-strategi, sier Micaelsen.

Involverte byråer

TRY Råd
T

Torgeir Micaelsen

Kundeansvarlig

TRY Innhold Idé og produksjon
N

Norunn B. Schjerven

Kreativt team

S

Simen Prestaasen

Regi

P

Peter Hjertholm

Foto/klipp

Andre involverte

T

Tord Tungesvik

Klipp

K

Karoline Sagen

Produksjonsassistent