
– Denne måten å organisere sine skybaserte løsninger byr på mange muligheter, men også krevende utfordringer. I Crayon har vi utviklet egne tjenester for å bistå kunder med behov på dette feltet, sier Christina Odéen, Director Alliances Marketing i Crayon.
I samarbeid med TRY skal Crayon i gang med en global kampanje rettet mot bedrifter og organisasjoner som står i krevende avveininger i valg av sine skyløsninger. Det er laget fire filmer som skal dramatiserer hvor vanskelig det kan være å håndtere ulike oppsett, og hvor viktig det er å ha en klar strategi for hva og hvordan en vellykket multicloud-strategi kan implementeres.
Kundeansvarlig Torgeir Micaelsen i TRY Råd synes prosjektet har vært svært spennende.
– Å jobbe med et av Norges fremste IT-selskap, som satser tungt globalt over tid på tvers av markedsføring og posisjonering, er en givende oppgave. At vi nå bruker kreative grep for å få frem det som for mange oppleves som et komplisert budskap, er både spennende og riktig. Filmene følges videre opp av tyngre, faglig innhold som gjør at målgruppene vil få et bredt innblikk i utfordringer og muligheter som ligger i en multicloud-strategi, sier Micaelsen.
Involverte byråer
Torgeir Micaelsen
Kundeansvarlig
Norunn B. Schjerven
Kreativt team
Simen Prestaasen
Regi
Peter Hjertholm
Foto/klipp
Andre involverte
Tord Tungesvik
Klipp
Karoline Sagen
Produksjonsassistent