Det er fortsatt enklere å si ja

Byggvarekjeden Obs BYGG ruller ut seks nye reklamefilmer signert WAL og Tangrystan.

Artikkelbilde1

Obs BYGG fortsetter å ta markedsandeler og har siden 2021 oppnådd en vekst på 2,5 % i et marked som har gått ned 13 %. Byggevarekjeden fortsetter derfor kommunikasjonskonseptet «Enklere å si ja» og utvider med nye filmer og historier.

– Vi håper å inspirere enda flere til å realisere sine drømmer for hjem og fritidsbolig og at, så mange som mulig, opplever at vi gjør det enklere å si ja til å ta fatt på sitt prosjekt, sier salgs- og markedsleder hos Obs BYGG, Gard Hasselstrøm

– Vi ble tidlig enige med Obs BYGG om å ikke endre for mye på grunnoppskriften, men i stedet «skru til» alle knappene. Utgangspunktet for det kreative arbeidet er målgruppene, deres behov og situasjon, samt ønsket om å underholde og overraske, sier kreatørteamet Kristian Haukland og Simen Ødemotland Instefjord som står bak reklamekonseptet og filmene.

Filmene er produsert av produksjonsselskapet Tangrystan med Lars Kristian Flemmen på regi. Musikk er komponert av Stein Johan Grieg Halvorsen.

Involverte byråer

WAL logo 1080x1080 kreativt forum
WAL
K

Kine Dahl

Prosjektleder

D

David Olavsrud

Design / Motion

T

Thomas Johansen

Head of media

O

Ola Tangen

Rådgiver media

K

Kaja Bayer

Media manager

B

Bjørn Trønnes

Mediaspesialist

I

Ida Kulsrud Ovesen

Mediaspesialist

H

Herman Grepperud

Mediaspesialist

Tangrystan productions logo
Tangrystan Filmproduksjon
L

Lars Kristian Flemmen

Regissør

K

Karl Erik Brøndbo

Foto

Andre involverte

G

Gard Hasselstrøm

Markedssjef i Obs BYGG

J

Jostein Pedersen

Produktsjef markedsføring i Obs BYGG

L

Lise Haugan

Digital markedsfører i OBS Bygg