Du trenger ikke å være bonde for å bli kunde hos Landkreditt
Radiokampanje fra Good Morning Naug skal gjøre Landkreditt mer kjent i privatmarkedet.
Aktuelt byrå

Good Morning Naug

Landkreditt tilbyr det man trenger innen bank, fond, forsikring og eiendom. Med en historie som strekker seg tilbake til 1915 har de lenge hatt stor kjennskap blant kunder i landbruket, men er en mindre kjent aktør i privatmarkedet.
Derfor ble det radiospotter i sommer som forklarer at du faktisk ikke trenger å være bonde for å bli kunde hos Landkreditt.
Mirakel
Limousin
Bulkbil
Radiospottene er en del av et større merkevareløft for Landkreditt.
– Gjennom det siste året har vi gjort store endringer på merkevarenivå, alt fra strategi til design. Vi har stor kjennskap i landbruket og nå ønsker vi å posisjonere oss i privatmarkedet. Vi ønsker å tilby gode finansløsninger, enten om du jobber med landbruk eller ei, sier CMO i Landkreditt, Petter Remen Hanssen.
Andre involverte
Petter Remen Hanssen
CMO i Landkreditt