Erfaring tar tid
Schjærven og Monster kliner til med sjangerfilm: For første gang gjør en brit-gangster norsk reklame, med saftig banning og cockneydialekt attåt.
Aktuelt byrå

Schjærven Reklamebyrå

Torsdag kveld er det premiere for Comforts nye reklamefilm. Den handler om konsekvensene av erfaring, eller mangel på sådan. Comfort er Norges eldste rørleggerkjede. Titusenvis av norske hjem har hatt besøk av en Comfort-rørlegger, som har gjort alt fra å bytte en lekk pakning til å installere komplette klimaanlegg.
Undersøkelser viste at folk så på Comfort som en erfaren og seriøs leverandør av rørleggertjenester. Vi ønsker å fortelle at det kan være lurt å satse på erfaring, sier Ole-Marius Simonsen, konsulent i Schjærven reklamebyrå.
Filmen er spilt inn i Praha. Hovedrollen spilles av Alan Ford, kjent fra blant annet rollen som «Brick Top» i «Snatch» (Guy Ritchie).
Byrå: Schjærven
Kreativt team: Vidar Singh og Karl Nystøyl
Konsulent: Ole-Marius Simonsen og Marius Damsleth
Prosjektleder: Carmita Carlsson
Produksjonsselskap: Monster
Regi: Henrik Sander
Produsent: Sebastian Marcussen
Involverte byråer

Schjærven Reklamebyrå