Erfaring tar tid

Schjærven og Monster kliner til med sjangerfilm: For første gang gjør en brit-gangster norsk reklame, med saftig banning og cockneydialekt attåt.

17723 277d8 original

Torsdag kveld er det premiere for Comforts nye reklamefilm. Den handler om konsekvensene av erfaring, eller mangel på sådan. Comfort er Norges eldste rørleggerkjede. Titusenvis av norske hjem har hatt besøk av en Comfort-rørlegger, som har gjort alt fra å bytte en lekk pakning til å installere komplette klimaanlegg.

Undersøkelser viste at folk så på Comfort som en erfaren og seriøs leverandør av rørleggertjenester. Vi ønsker å fortelle at det kan være lurt å satse på erfaring, sier Ole-Marius Simonsen, konsulent i Schjærven reklamebyrå.

Filmen er spilt inn i Praha. Hovedrollen spilles av Alan Ford, kjent fra blant annet rollen som «Brick Top» i «Snatch» (Guy Ritchie).

Byrå: Schjærven

Kreativt team: Vidar Singh og Karl Nystøyl

Konsulent: Ole-Marius Simonsen og Marius Damsleth

Prosjektleder: Carmita Carlsson

Produksjonsselskap: Monster

Regi: Henrik Sander

Produsent: Sebastian Marcussen

Involverte byråer

95774 8fa3b original

Schjærven Reklamebyrå