Et bittelite utendørsboard
Änglamark har redusert bruken av plastemballasje. For å fortelle om dette reduserte de størrelsen på utenbørsboardet. WAL er byrået bak.
Aktuelt byrå

WAL (We Are Live)

Änglamark er en produktserie som kun selges hos Coop og er ledende innen økologiske og miljø- og allergivennlige produkter i Norge. Det lille boardet er en del av en større kampanje der man løfter frem grunner til hvorfor man skal velge Änglamark.
– Tilliten til konvensjonelt landbruk er fortsatt høy og kunnskapen rundt økologiske alternativer er lav. Derfor fokuserer vi på å gi målgruppen enkle, konkrete grunnen til hvorfor Änglamark-produkter er et bedre valg enn å kjøpe varer som er produsert konvensjonelt, forteller kreatør Hanna Wennstam, som har utviklet kampanjen sammen med makkeren Anna Johansen.
Fordelene løftes frem i boards, kreative adshels, onlinefilmer, sosiale medier og organiske poster i Änglamarks egne kanaler.
Involverte byråer

Kaja Isnes
Designer
Hannah Byström
Designer
Martin Hoff Pedersen
Rådgiver
Rikke Stenstad
Prosjektleder
Involverte
Emma Sukalic
Fotograf
Per Olav Andersen
Ansvarlig hos kunde
Kristin Kurthi
Ansvarlig hos kunde
Snezana Glusac
Ansvarlig hos kunde