Et bittelite utendørsboard

Änglamark har redusert bruken av plastemballasje. For å fortelle om dette reduserte de størrelsen på utenbørsboardet. WAL er byrået bak.

1 headerx

Änglamark er en produktserie som kun selges hos Coop og er ledende innen økologiske og miljø- og allergivennlige produkter i Norge. Det lille boardet er en del av en større kampanje der man løfter frem grunner til hvorfor man skal velge Änglamark.

– Tilliten til konvensjonelt landbruk er fortsatt høy og kunnskapen rundt økologiske alternativer er lav. Derfor fokuserer vi på å gi målgruppen enkle, konkrete grunnen til hvorfor Änglamark-produkter er et bedre valg enn å kjøpe varer som er produsert konvensjonelt, forteller kreatør Hanna Wennstam, som har utviklet kampanjen sammen med makkeren Anna Johansen.

Fordelene løftes frem i boards, kreative adshels, onlinefilmer, sosiale medier og organiske poster i Änglamarks egne kanaler.

2 1
2 2x

Involverte byråer

WAL logo 1080x1080 kreativt forum
WAL
K

Kaja Isnes

Designer

H

Hannah Byström

Designer

M

Martin Hoff Pedersen

Rådgiver

R

Rikke Stenstad

Prosjektleder

Involverte

E

Emma Sukalic

Fotograf

P

Per Olav Andersen

Ansvarlig hos kunde

K

Kristin Kurthi

Ansvarlig hos kunde