Eurocard profilerer seg i Skandinavia med ny filmkampanje

Eurocard står klar med en ny kampanje hvor de ønsker å opplyse eksisterende bedriftskunder at kortets fordeler fortsetter også etter jobb.

15947 b3d3b original
15948 a461a original
15949 d7bf6 original

Kampanjen består av tre filmer som skal brukes på nett. Produksjonsselskapet Sheriff står for både ide og filmproduksjon..

– Å lage profilerende filmer for en merkevare som Eurocard er en gøy oppgave. Ønsket var å lage en serie filmer med sin helt egen signatur, både når det gjaldt idé og uttrykk. Sammen med Norges jazz-dronning Magni Wentzel og musikkprodusent Johannes Ringen, fikk vi også laget en egen låt. Når man mikset alt dette sammen med en glitrende kunde som var med på dansen, synes jeg resultatet ble tøft. Med ti fornøyde og stolte personer i online-godkjenning, tegner dette godt, sier Tor Einstabland, regissør og AD i Sheriff.

Stor satsning på web. Filmkampanjen består av en profilerende film og to produktfilmer, og vil brukes gjennom diverse kanaler på internett hvor Eurocard kommuniserer med sine kunder. Et nytt samarbeid mellom de Skandinaviske landene gjør at kampanjen sendes i flere land.

– Vi i Eurocard er superfornøyd med resultatet. Varemerket er godt ivaretatt og filmene får fram en god stemning og en liten snert som gjør at du tåler å se de flere ganger. Det har vært en veldig spennende reise å få lov til å være med på, sier kundeansvarlig Nina Tharaldsen.



Opptak i Budapest.
Produksjonen av filmene ble lagt til Budapest.
– Å jobbe med så dyktige filmkolleger som våre venner i Ungarn har vært veldig inspirerende og lærerikt. Mange i crewet hadde langt over 200 innspillingsdøgn for utenlandske selskaper i fjor så de vet absolutt hva de driver med, sier produsent og daglig leder i Sheriff, Eivind Sæther.

Team:

Kundeansvarlig Eurocard: Nina Tharaldsen og Jørn Reidel

Produsent: Eivind Sæther, Sheriff Film Company

AD og regissør: Tor Einstabland, Sheriff Film Company


Involverte byråer

95165 7974d original

Wemake