Extra snur opp ned på Smak-brødene

Extra snur frokostbordet på hodet i ny kampanje for kvalitetsbrødene fra Smak-serien. WAL står bak kampanjen.

Bread bottom
Kampanjefilm.

– Brød-reklame blir ofte veldig generisk. Perfekt danderte skiver, som drukner i pålegg. Brødet får sjeldent spille hovedrollen. For å skape oppmerksomhet rundt Coop sine beste brød, ville vi derfor snu den klassiske flat-layen på hodet, og heller vise at nøkkelen til en vellykket frokost ligger under alt det fristende mai-pålegget, sier kreatørene Hanna Wennstam og Anna Johansen.

Kampanjen er produsert i tett samarbeid med Flambert, og publiseres i digitale og sosiale medier, samt kreative utendørsflater.

Dokumentasjonsfilm.
AL 3163
Smak Trikk Skur 3084
Smak Trikk Skur 3106 edit
Smak Trikk Skur 3124
Smak Trikk Skur 3144

Andre involverte

H

Heidi Cummins

Ansvarlig hos Coop Extra

A

Arnfinn Bye

Ansvarlig hos Coop Extra