Produktet består av saftige vingeklubber som egner fint når du vil bruke litt mindre tid på maten, varme opp til en litt artig kveld eller nyte litt mer av fredagen.
Pakningen er designet av litt av Dinamo Design, mens
litt av Dinamo Reklame har løst kampanjen med teamet bestående av prosjektleder Anne Gro Carlsson, planner John Rørdam, AD Kate Hagen, tekstforfatter Henrik Hagelsteen og AD Henrik Sæther.
Annonsene er illustrert av Runieboy, og radiospotter er produsert hos Verdens Sterkeste Mann. Ansvarlig hos Prior, merkevaresjef Lena Sarset, mens Pål Drage har fungert som ekstern rådgiver.
Relanseringen er synlig i avis og utendørs, og kan høres på radio.
I mediespilleren: Tre annonser og to radiospotter.
f52e2300-ac74-4a03-9f69-ae3dc6c3fae7.mp3
edead42d-126a-4ecb-9373-a5eb8d793303.mp3
Involverte byråer
Dinamo AS