Flanell gjør noe med deg
Høie er ute med en ny kampanje i samarbeid med HK Reklamebyrå og Einar Film & Fortellinger. Denne gangen løfter de fram alt de har av flanell – fra sengesett til pysjamaser.
Aktuelt byrå

HK Reklamebyrå

Denne myke, lune tekstilen som kan gjøre selv den tøffeste vinternatt til en drøm.
Vi lever i en hard verden, med krig, inflasjon, renteøkning og klimakrise, for å nevne noe. Folk må stramme inn og kanskje holde seg mer hjemme? I en tid hvor menneskene trenger håp og tro på fremtiden, tror Høie på å spre varme og små gleder som kan gi en god start på dagen.
Der noen snoozer når vekkerklokka ringer, er vår mann i ekstase. Nærmest uforstående om hva som har truffet ham i løpet av natta, danser han gjennom morgenen med en misunnelsesverdig energi og tilfredshet. – Målet er helt klart at flere vil ha det samme som han har fått, sier markedssjef Stine Jensås Andersen.
Kampanjen kan sees på lineærTV – blant annet på TV 2 under «Skal vi danse», i digitale kanaler som YouTube, Facebook, Instagram og TikTok. Og høres på radio.
Flanell på radio, sa du?
Hvordan høres egentlig flanell ut? Lett inspirert av 90-tallets nattradio, da det var helt vanlig å sende personlige hilsener til hverandre over FM sambandet, har HK Reklamebyrå utviklet tre radiospotter i samarbeid med både Kristine Riis og Øystein Johnsen hos Både Og. At flanell har gjort noe med disse fiktive lytterne, er det ingen tvil om.
Da gjenstår det bare å se hvor mange som klikker hjem årets varmeste, mykeste og mest empatiske julegave fra hoie.no. Flanelsk 🫶
God morgen
God ettermiddag
God natt

Involverte byråer

Ingrid Moen
Prosjektleder
Teodor Sven Bøe
Produksjonsleder
Jon Gaute Espevold
DoP
Madicken Langvad
Postprodusent
Jan Arne Storkås
Klipp / Online

Kristine Riis
Regissør
Joachim Sandvik
Lyd
Elisabeth Andonov
Produsent
Andre involverte
Didrik Bråthen
Grade
Kristian Tybakken
Lyd
Stine Jensås Andersen
Ansvarlig hos kunde
Geir Rogstad
Ansvarlig hos kunde
Frode Hansen
Ansvarlig hos kunde
Linda Skaret
Ansvarlig hos kunde